TWO WEEKS

Jag anlände hit till Holland med "flyttlasset" och pojkvännen min på en måndag för två veckor sedan.
 
En vanlig dag ser ut lite såhär:
 
Vaknar strax innan klockan 10. Äter frulle med kaffe. Älskar mina frukostar så jag tar det lugnt och låter inget störa. Om Patrick är på jobbet kommer han hem någon gång efter klockan 11.
Sen gör vi lite av varje antingen tillsammans eller var och en för sig. Någon gång under dagen brukar Patrick ta en tupplur och då händer det att jag ger mig ut på en joggingrunda (om jag orkar ta mig iväg)^^
Vi försöker att promenera tillsammans varje dag och behöver vi handla så gör vi det på vägen hem. 
Middagen lagar vi ihop lagom till klockan 18-tiden och sen ser vi på serier eller film. Klockan 20.00 brukar vi ta en kopp kaffe ihop och kanske nån liten efterrätt. Läggdags mellan 23-24 eller senare. Då Patrick ska jobba kliver han upp mitt i natten, mellan 03-04 för att köra till jobbet.
 
Jag känner mig löjligt bortskämd som varken jobbar eller pluggar men snart ska det bli ändring på det då skolan börjar, inom en vecka. Det ska bli skönt. Att kunna ägna massa energi till att lära sig något! Att städa i 10 månader har inte bidragit till några pigga och glada hjärnceller inte ;)
 
/ U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0