Sista "semesterdagen" är över

Jahopp, då börjar plugget på distans imorgon och jag är ganska pirrig!! Det är så nytt och jag är verkligen ny på det här med distansstudier men jag hoppas att jag klarar det fint. Jag ska göra mitt bästa och jag kan ju alltid be pojkvännen Patrick om hjälp. Han är en av dom bästa jag vet på att prata engelska då han inte har det som modersmål! Jag har det mesta av kurslitteraturen och ska bara klicka hem några noveller så småningom.
Imon imon imon!!
 
I onsdags fyllde jag 23 år!! Det har blivit en vana att fira födelsedagen utomlands ;) Senast jag fyllde år i Sverige var på 18-årsdagen. Patrick jobbade natt den dagen så jag fick ingen frukost på sängen men jag var glad ändå! För sen under kvällen kom Patricks föräldrar och lillebror med flickvän med presenter och firade mig :D Åh vad jag kände mig uppmärksammad! 
 
Och så vill jag tacka dig Elin för det fina kortet jag fick på posten samma dag <3 Vilken tajming. Jag ver SÅ fram emot den dagen du kommer hit och hälsar på!!
 
Godnatt / Ulrika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0