Joggning i snön

Jag är dålig på att skriva, jag vet. Jag tänker varje gång jag är ledig att jag ska blogga för jag ändå inte har så mycket att göra men så hittar jag massa annat att göra ändå och tiden går så snabbt, så snabbt!

Jag har haft en hel del ledigt de senaste veckorna pga lågsäsong, men det blir det snart ändring på! Snart sätter det igång igen med sportlovs-veckor och annat. Dessutom var Souve tvugna att lämna oss och Sälen så nu är det bara jag och Ida i bageriet, det kan nog bli 6 arbetsdagar i veckan under högsäsong, men det gör mig inget, jag får inte nog av att vara i bageriet! Det är så himla kul att jag får bestämma nästan själv vad jag ska baka, om jag vill utöka sortimentet osv :) 

 
Jag har börjat träna lite nu också. Jag har ett tag tänkt att mina promenader till och från jobbet räcker som motion men eftersom kockarna på jobbet lagar så otroligt god P-mat och jag gärna småäter lite i bageriet (idag åt jag en hel semla - gott!) så har jag insett att jag behöver röra på mig mer! Jag har joggat ett par gånger och visst är det lite kallt (10 minus) men med långkalsonger och flera lager tröjor går det bra. Det som kan vara lite jobbigt är att när luften är som kallast blir det lite svårt att andas och det blir liksom helt torrt i halsen!
Jag och Ida joggade ihop idag och sen spurtade vi upp för en backe 5 gånger och sen körde vi "8 minute abs" videon som jag lade ut här för ett tag sen. Såå tuff!
Har du testat den ännu U?
 

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0