Bio och skidåkning

Ledig dag idag och återigen är det behövligt, men denna gång för att jag är så satans förkyld! Det var så märkligt för igår började jag jobba kl 03 och då jag kom hem på eftermiddag och satte mig i soffan för att vila blev jag genast trött, matt, täppt och snorig, bara sådär! Så idag tar jag det bara lugnt, har plockat lite här i stugan och kollat resor hem under vecka 5/6, åker nog hem ett par dagar tror jag :)  Ska nog ta och skriva lite kort nu...
I helgen som var jobbade jag såklart, och gick på bio och åkte skidor. Ida och jag såg Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann, den var riktigt rolig! Hade du läst boken, U, eller hur var det?
På söndagen var det PERFEKT väder för skidåkning, vi åkte i flera timmar och tog även en våffelpaus i en av sälens många våffelstugor :) De gjorde egna belgiska våfflor, serverade med hjortronsylt och grädde - gott!!
 
 
 
 
Nu hoppas jag verkligen att förkylningen blir bättre till imon så jag kan jobba ordentligt!
 
 
/ E

Kommentarer
Postat av: Ulrika

wohoo för toppenskidåkning å riktigt smaskig våffla. Den ser "lekker" ut, som det heter på holländska ;) Drick mycket te, gärna med honung i så kanske förkylningen lättar snabbare? :)

Ja, jag har läst boken du nämnde men det var nog under sommaren 2011 så jag skulle kunna se filmen och sen läsa boken igen xD

2014-01-09 @ 16:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0