Vår i Sälen?

Idag har det verkligen känts som att våren är kommen. Det har känts riktigt härligt men ändå så fel! Jag menar, jag vill ju ha massa snö och några minusgrader... Nu har vi haft plusgrader i flera dagar så massa snö har smält och asfalten har kommit fram, det var längesen man såg den!
Jag upptäckte ju dessutom hur kul det är med längdåkning i söndags, så det vore typiskt om snön ska smälta bort nu... Jag har fortfarande träningsvärk i låren från längdåkningen, sådan bra träning det ger! Jag kommer säkert skaffa mig egna längdskidor snart, så roligt var det att åka!

Det var sjukt härligt att jogga i det fina vädret idag. Jag är ganska duktig på att ta mig ut på motion. Men kan bli bättre! Heja oss, Ulrika!
 
Bild tagen förra veckan, strålande sol och ett par minusgrader - perfekt!


/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0