Standby

Ja nu får det vara dags för ett blogginlägg tillsammans med frukosten. Det mesta runt omkring har fått stå på standby sen jag började plugga engelska och det har ju sina fördelar och vice versa (betyder 'tvärtom' Elin^^). Det är stor skillnad på att jobba heltid och på att plugga heltid. Jag som pluggar på distans slipper pendla men det är svårt att koppla av framåt kvällen och sluta innan 20.00. Då ska det väl också nämnas att jag börjat vid kl 08.00 på morgonen. 
Jag är glad för att ha kommit igång med att läsa skönlitteratur i samband med kursen. Alla de tre böckerna som vi har läst sen terminsstarten har varit bra: The Curious Incident with the Dog in the Night-time, Purple Hibiscus och The Remains of the Day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0