Jag <3 house

Jag kan inte fatta att du flyttar nu, Ulrika! Det är så overkligt att du ska lämna Sverige och bo med din big P!
Jag hoppas du kommer kunna uppdatera en del och berätta hur det går... Inte för att jag har vart särskilt duktig på att uppdatera om hur det går för mig... Men jag har ju inte haft så bra tillgång till internet förrän nu.

Tiden går så fort häruppe, vilket nog beror på att jag spenderar mycket tid på jobbet, 9-10 timmar om dagen, då det är högsäsong är det sjukt mycket att göra och blir därför övertid ibland. En dag denna veckan har jag börjat jobba kl 03 och jag har även vart väldigt förkyld hela veckan så har varit extra trött och lägger mig ganska tidigt på kvällarna.
Söndagar är bagarnas lediga dag och idag behövs den speciellt mycket, jag har jobbat 6 dagar i streck (pga att en bagare vart sjuk) och vi var ute igår. Det fantastiskt bra bandet "Dimitri Vangelis & Wyman" var på harrys igår och spelade house. Dansade i timmar!

Jobbet känns bättre och bättre för var dag, Ida ansvarar för bageri-sidan och jag för konditori-sidan och det funkar bra. Det känns som jag har ganska bra koll. Den tredje bagarn jobbar då vi är lediga.
 
Undrar vad som händer idag, lite skidåkning kanske?
 
 
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0