Flyttlasset går imon!!

Godkväll!
 
Här hemma är det fullt hus för vi har både gäster över och så har min underbara pojkvän Patrick kommit hit. Han körde i ett sträck ända från Nederländerna i fredags för att hjälpa mig flytta. Även om det har känts jobbigt under hösten med allt som en "flytt" kommer innebära så vet jag nu att jag gör helt rätt. Jag ser fram emot att bli sambo med Patrick och få lite persektiv på mitt vanliga liv. Språkstudier väntar och jag är till och med taggad inför att plugga :D Hoppas att jag blir proffs på holländska!!
Imon blir det till att packa in alla kläder och kartonger i bilen för att sen tuta och köra...
 
Så här är jag. Med lite pirr i magen men med ett STORT leende på läpparna.
 
/ Ulrika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0